
Nyissa ki a szerződés kezelő menüt és klikkeljen az "Új szerződés készítése" menüpontra.
Első lépésként adja meg a szerződés címét, majd válasszon ki egy szerződés sablont, melyet korábban már létrehozott.


A haladó beállításokban lehetősége van az aláírók adatainak rögzítésére, melyek előre bekerülnek a szerződésbe.
Tipp: A háromfokozatú azonosítás (e‐mail/hálózati adat, telefonos, eSzemélyi) extra biztonságot ad, de mivel a második és harmadik szint nehezíti az aláírási folyamatot, csak indokolt esetben érdemes alkalmazni.
Adja meg a partnerek e-mail címét, és töltse ki a változó adatokat. Ez biztosítja, hogy semmilyen fontos adat ne maradjon ki a szerződésből és ne forduljon elő hiba a szerződés kitöltésében.
Alapértelmezetten a partner adatait a rendszerünk kéri el az aláíróktól, de ha szeretné, az „Ügyfél adatok rögzítése" gombbal rögzítheti az aláírók adatait is.


Ha megfelelő jogosultságot kap, bármikor szerkesztheti a szerződés szövegét, akár új bekezdéseket is hozzáfűzve. Így testre szabhatja a dokumentumot és az aláíratási szakaszban bármikor módosíthat a szövegén.
Amennyiben a dokumentum határozott időre szól, töltse ki az alábbi mezőket is. A rendszer ezek alapján automatikusan értesíteni fogja Önt és partnereit a dokumentum lejáratáról.
Tipp: A szerződések listájában a Haladó kereső segítségével lejárati időszak szerint is szűrheti a dokumentumokat.


Miután minden szükséges adatot kitöltötte, kész is van, lezárhatja a szerződést. folyamat további részét a rendszer teljesen automatizáltan kezeli. Értesíti az aláíró feleket, hogy van egy aláírandó szerződésük, majd emlékeztetőket is küld róla.
Tipp: Ha később módosítania vagy javítani kellene a dokumentumon, kérem ne aggódjon, mert az aláírási szakaszban bármikor módosíthatja vagy törölheti. Miután azonban minden fél aláírta, már nem lesz lehetőség változtatásra, a rendszer elkészíti a végleges pdf file-t és szétküldi a feleknek, illetve átrakja a megkötött szerződés szekcióba.